sobota, 29 sierpnia 2015

Siła Księżyca - Moc Pełni

Witam Was serdecznie,

dziś piękny dzień - pełnia księżyca! Piszę na szybko, gdyż cały dzień latam (dosłownie) ogarnięta pozytywną energią! Tak działa na mnie pełnia - mam siłę do działania, pełno pomysłów a może i nawet wenę na napisanie 10 wierszy pod rząd, ale nie mam na to czasu...



Za kilkadziesiąt minut kulminacja pełni (20:37): z każdą minutą czuję większą siłę! Może to śmieszne, ale mam tak zawsze... Niektórzy nie potrafią spać podczas nocy okalających pełnię, ja śpię wtedy jak zabita (znów dosłownie) i mam bardzo skomplikowane sny, które w następne dni atakują mnie w najmniej spodziewanych momentach. Chodzi mi o to, że powracają z nich obrazy, nie wiem po co i dlaczego, ale są... i trudno mi się ich pozbyć.







Posprzątałam pokój, by jak najlepiej przygotować się do przyjęcia księżycowej siły na następny miesiąc. Jak wiadomo czystość, nawet wyrażona w sposób dosłowny (co ja mam dzisiaj z tą dosłownością?!) ma zbawienny wpływ na intencje, rytuały i tak dalej.
Jak co pełnię będę oddawać się refleksjom i medytacji w kręgu, aby lepiej zrozumieć samą siebie oraz moje myśli. Nie ukrywam, że poszukuję odpowiedzi na kilka życiowych pytań, a księżyc zawsze obdarza Nas swoją mądrością i zsyła na Nas blask oświecenia.



DLACZEGO TA PEŁNIA JEST INNA OD RESZTY?





Odpowiedź jest bardzo prosta... Każda pełnia jest wyjątkowa i sprzyja innym sferom życia, tak samo jak nów. Tym razem jest to pełnia w Rybach, która sprzyja marzeniom. Inną sprawą jest też sprzyjający układ planet, gdyż księżyc połączy się Neptunem (duchowość, romantyzm, magia), a Słońce z Jowiszem, który pomaga spełniać życzenia.
Kolejnym aspektem jest superpełnia: dzisiejsza pełnia księżyca jest pierwszą z trzech superpełni w tym roku, kiedy to księżyc jest najbliżej naszej planety. Dzięki temu jego moc oddziałuje o wiele silniej, ale też jest bardziej widowiskowy (tarcza jest o około 30% jaśniejsza i większa o około 14%).
Jest jeszcze jedna sprawa: w tym miesiącu pełnia nosi nazwę Pełni Jesiotrów, tudzież Pełni Jęczmiennej.
Niektórzy uważają, że jest to znakomity czas na magię miłosną, inni że na poszukiwanie nowej pracy albo realizację porzuconych celów. Jedno jest pewne: to czas na spełnianie marzeń, a raczej ich przeprowadzenie ze świata sennych pragnień do rzeczywistości.

Nie musisz odprawiać rytuałów, palić kadzideł czy świeczek: wystarczy nieco dłuższa refleksja, zastanowienie się nad tym, czego musisz dokonać by dane marzenie się ziściło.





Ale pamiętaj...!!! Pierwszym krokiem do spełnienia marzenia/marzeń jest wiara w nie i pozytywne do nich nastawienie. Jeżeli będziesz uważać, że to nie ma sensu i na pewno się nie spełni to sam cofasz się na swojej drodze...

Najważniejsza jest wiara w siebie i determinacja. Dzięki temu możesz dotknąć samego firmamentu gwiazd, a moc księżyca Ci w tym pomoże.



Tak na wpół w temacie, na wpół nie...
W czasie dzisiejszej pełni polecam wysłuchać utworu:





Szczęśliwej pełni!

9 komentarzy:

  1. A u mnie wczoraj niebo było zachmurzone i księżyca nie było widać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ubolewam nad tym, kiedy nie mogę podziwiać pełni w jej kulminacji...

      Usuń
  2. Och, wczorajsza pełnia faktycznie była cudowna! Gdy wyszłam na wieczorny spacer z psem, nie mogłam oderwać wzroku od księżyca.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka piękna była ta wrześniowa! :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pełnia była cudowna... Człowiek patrzy na księżyc i czuje, że jest dzieckiem natury, troski przyziemne odchodzą na dalszy plan... Uwielbiam być otulona światłem księżyca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to... Nieraz mogłabym stać na dworze i patrzeć w jego majestat bez końca. Albo leżeć i podziwiać blask wpadający przez okno, gdzie nawet nie jest potrzebna żadna lampka, czy nawet świeczka. Pełnia jest magicznym czasem.

      Usuń
  5. Dobra piosenka. Pełnia ma coś w sobie, jest tajemnicza, inna. Znam ludzi, którzy nie mogą spać, choć ja osobiście jej wpływu nigdy nie odczuwam. Po prostu lubię patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też znam takich ludzi, chociaż ja wtedy właśnie śpię jak małe dziecko :)
      Dobry zespół i znakomita interpretacja "Litanii do Szatana" Ch. Baudelaire'a

      Usuń