poniedziałek, 6 lipca 2015

"Arytmia"

Witam...
   Jak znosicie kolejne dni okropnych upałów? ... bo powiem Wam szczerze, że tylko wentylator mnie przytrzymuje przy życiu.

   Na początku mam do Was ogromną prośbę. Chciałabym, byście polecili mi jakieś książki dotyczące aniołów, demonów, etc. Głównie interesują mnie anioły upadłe, ale z chęcią poczytam też i coś około tematu. Po prostu jest mi to bardzo potrzebne - coś w rodzaju spisu, gdzie nie będzie dwóch czy trzech linijek tekstu, ale wyczerpujący opis oraz (najlepiej by było) gdyby pokazany był graficzny wizerunek albo pieczęć lub sigil danego anioła. Przeżyję, jeżeli będzie to tylko słowny opis wyglądu, ale byłabym wdzięczna za każdą pomoc! :)


   Dziś podzielę się z Wami moim dość nowym wierszem, w sumie to jednym z najnowszych.

Enjoy...





ARYTMIA




02.07.2015 - 21:23


Tak bardzo mnie boli kiedy
wpychasz oczy w moje ciało
gwałtownym wdzieraniem
przecinaniem obłąkanego ostrza


parzyło, wiem...
przestało?
nie...


                                               historia się powtarza
                                                        teraz wiem by nie wierzyć
                                              wyłupiastym oczom


wyłupię je czarnym piórem
a krwią będę pisać jak tuszem


                                                                                         czy ja muszę...?


powtórzyło, rozumiem...
odpuścisz?
już dalej nie umiem...





                                                                                         nie wierzę już w nich...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz